Skip to content


Forretningsbetingelser
for Arrangementer i og ud af huset.

Bestilling: Minimum bestilling fra vores arrangement-og selskabsmenukort er 20 kuverter og bestilling er nødvendig senest en uge før arrangementet ønskes afholdt. 
Bliver det nødvendigt helt at aflyse et forudbestilt arrangement, skal det meddeles os senest 30 dage før afholdelse, ellers afregner vi arrangementet til fuld pris. Det endelige antal kuverter bestilt til et arrangement meddeles os senest 4 dage før afholdelse. Dette er gældende både i huset og ud af huset. 

Afhentning/Levering: Efter aftale kr. 100,- for levering i Løgumkloster og omegn.
Du er også velkommen til at hente maden på Løgumkloster Central Hotel. 
Maden leveres i termokasser.
Forretter, desserter og diverse tilbehør leveres serveringsklar på fade eller i skåle (forhør nærmere).
termokasser, fade, skåle og andet udstyr returneres dagen efter i rengjort stand, hvis ikke andet er aftalt.
Udstyr kan afhentes mod gebyr.

Betalingsbetingelser: Kontant
Alle andre former for fakturabetalinger pålægges et administrationsgebyr 
på kr. 50,- inkl moms.

Arrangementer her i huset
Bemærk venligst: ingen brug af tape af nogen art eller søm og skruer på/i væggen til ophæng balloner, plakater eller andet pynt. 
Spørg venligst personalet om mulige løsninger til ophæng af medbragt pynt. Ved brug af konfetti/glitter mv må påregnes et rengøringsgebyr på  kr. 500,- pr. time til den ekstra tid vores rengøringsfirma fakturerer.